sobota, 6 października 2012

15. // Lakier do paznokci - Wibo SO MATTE



Zdecydowałam się na ten lakier z powodu genialnego matowego efektu i szybkiego zasychania. Jest to firma WIBO, linia SO MATTE - 03.

Kolor - wybrałam granatowy, jednak z tej samej linii dostępny jest także oliwkowy, wściekły róż, pomarańcz i szary. Jednak po małych 'próbkach' najbardziej matowo wyglądał właśnie granatowy:)

Opakowanie - tradycyjne, ale eleganckie. Nie jest kiczowate, za to poręczne.

Cena - przystępna, około 6zł / 7 ml , dostępność na pewno w każdym Rossmannie.

Pędzelek - zwykły, komfortowy w użyciu.

Trwałość - zwykle na lakier nakładam jeszcze top, czyli warstwę bezbarwnego w celu utrzymania trwałości. Jednak ze względu na to, że to lakier matowy (po nałożeniu lakieru bezbarwnego paznokcie nie byłyby już matowe) nie zrobiłam tego i już następnego dnia lakier był 'zjechany' na końcach i odpryskiwał.

Szybko zasycha, wystarczy tylko jedna warstwa aby kolor był intensywny! Dzięki temu lakier jest wydajny. Należy jednak uważać, by nie zabarwił płytki - trzeba nałożyć więc bazę pod lakier, no chyba że chcecie mieć sine paznokcie:D.Z dnia na dzień traci swoją matowość, najlepiej wygląda na początku.

Jak za taką cenę ten lakier matowy jest dobry, szczerze polecam :). Jeśli wymagacie jednak od niego super trwałości, lepiej zgłoście się po lakier z wyższej półki.






1 komentarz:

  1. Świetny kolor, pasowałby do mojego wiśniowego ! :D ale też muszę bezbarwnym malować, by się lakier trzymał. Denerwują mnie te odpryski :(

    OdpowiedzUsuń