niedziela, 2 września 2012

1. // Dlaczego.

Kiedyś myślałam, że wspaniale odnajduję się w blogowaniu i to coś dla mnie. Moje koleżanki często zaznaczyły, że mam do tego "smykałkę". Ale to było w podstawówce...
Teraz wiem, że jednak nie mam do tego talentu. Nie umiem zainteresować odwiedzających, mimo świetnych pomysłów nic nie wychodzi. Zawsze chciałam czerpać po prostu satysfakcję i radość z tego, że komuś podoba się to co robię i lubię robić. 
Mogłabym całkowicie porzucić blogowanie - nie ma żadnej różnicy. Jednak potrzebuję miejsca, gdzie będę mogła dzielić się z innymi moimi przemyśleniami, pasją. muzyką itd... Na początku myślałam, że odnajdę się w miniblogach - i założyłam Pingera. Nie wypaliło, to nie dla mnie. Potem przyszedł tumblr - jednak tam zwykle blogi są obrazkowe, a kopiowanie obrazków z weheartit jest po prostu bezsensowne. Potem trafiłam na pinspire, jednak to nie wystarczyło - w końcu to tylko obrazki - inspiracje. Wróciłam do blogspota, jednak zakładając nowego bloga. Co planuję? Dużo, jak zwykle. Muzyka, moda, pamiętnik, felietony, inspiracje... Myślę także o recenzowaniu kosmetyków i kąciku dietetycznym. Może się uda:)
Na chwilę obecną wgłębiam się w tajniki bloggera - chcę, żeby blog wyglądał mniej amatorsko. Szablon bardzo słaby, dwuletnia przerwa od grafiki robi swoje. 
Okej, nie rozpisuję się. W końcu i tak tego nikt nie czyta. Lecę zająć się zakładkami :D
Prosiłabym o szczere opinie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz