niedziela, 16 września 2012

6.// Lana Del Rey w Polsce


Chyba nie muszę Wam przedstawiać - Lany - autorki przede wszystkim hitu Video Games. Mimo niechlubnych plotek na jej temat, jakoby przypadkowy debiut miał być wyreżyserowany przez zamożnego ojca czy operacji powiększających usta - mnie ona zachwyciła. Ten styl vintage, nie tylko na jej strojach, tylko w całej muzyce, teledyskach, liryczne utwory - pomimo, iż na co dzień nie słucham tego rodzaju muzyki, płyta Born To Die na stale zagościła na mojej playliście.



14 września tego roku odbyła się inauguracja plebiscytu "Polacy z werwą". Corocznie PKN Orlen zamierza wyróżniać osoby o wyjątkowych osiągnięciach w swoich dziedzinach. Wybierać ich będą internauci, jury oraz kapituła. Pierwszym „laureatem honorowym” został Tomasz Majewski, dwukrotny Mistrz Olimpijski. Sportowiec otrzymał z rąk Magdaleny Boczarskiej statuetkę zaprojektowaną przez Pawła Althamera.
Na gali wystąpili Leszek Możdżer i Monika Brodka, ale główną atrakcją był występ Lany Del Rey - wokalistka zaśpiewała 7 utworów z płyty Born to Die. Oprócz tego odbył się nietypowy pokaz mody - Modelki w sukienkach Gosi Baczyńskiej odgrywały sceny zainspirowane tragedią "Balladyna" Juliusza Słowackiego.
 Cieszy mnie to, że Lana coraz lepiej radzi sobie z występami na żywo - jej pierwszy live w Saturday Night Fever okazał się tak kompletną klapą, że nawet ja (!) mogłam powiedzieć, że zaśpiewałabym lepiej. Ale piosenkarka ciągle próbuje pokonywać stres i tremę, a to jest ważne.
 Na gali w Teatrze Wielkim w Warszawie pojawiło się wiele znanych polskich gwiazd. Fotogaleria poniżej.


Ku mojej rozpaczy, Lana zmieniła kolor swoich włosów i ich retro styl :(
Justyna Steczkowska
Magdalena Boczarska

Edyta Herbuś w odważnej kreacji M. Zienia
Marina
Agnieszka Szulim

Weronika Rosati
Kinga Rusin z córką

Artykuł z cyklu Wydarzenia. Zakładki są w hm, budowie, ale będą! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz